Pozor na hodnocení obchodníků, někteří z nich se nezříkají ani násilí

Mohlo by se zdát, že hodnocení obchodů na internetu nemá příliš velkou váhu. Některým prodejcům však na něm záleží natolik, že se kvůli němu dopustí i násilí

08.02.2018 - Vilém Koubek



Čtyři dny zpoždění při doručování objednaného zboží přiměly Číňanku Siao Li napsat nelichotivý komentář a udělit zmíněnému obchodu nízké hodnocení. Prodejce však kritika rozčílila natolik, že se rozhodl ujet bezmála 850 kilometrů, aby se s nespokojenou zákaznicí setkal v místě, kde měla zásilku převzít. Li tam v daný čas čekala a nic netušíc s někým telefonovala.

Obchodník její nepozornosti využil, bez varování k ní přiběhl a srazil ji k zemi, načež do ní ještě kopal. Z místa činu pak utekl a nešťastnice skončila v nemocnici. Agresivní prodejce jí poté napsal, že kvůli špatné recenzi urazil stovky kilometrů, aby „jí dal za vyučenou“. Policie se k případu odmítla vyjádřit. 

  • Zdroj textu

    100+1 zahraniční zajímavost

  • Zdroj fotografií

    Shutterstock


Další články v sekci