Japonský fast food představil spací pytel ve tvaru kuřecího stripsu
Japonský řetězec rychlého občerstvení představil v rámci své propagační kampaně spací pytle ve tvaru obřího smaženého kuřecího prsa.
Japonský řetězec rychlého občerstvení Mos Burger představil v rámci své propagační kampaně kuřecích produktů „Moschikin“ spací pytle ve tvaru obřího smaženého kuřecího prsa. Kuřecí prsa Moschikin jsou smažená v rýžové mouce a jsou upravována tak, aby z nich vždy vyčnívala jedna kuřecí kůstka. Díky tomuto uspořádání lze maso pohodlně držet a konzumovat. Právě na tento specifický tvar kampaň společnosti upozorňuje.
TIP: Pořádný apetit! Dvouletý chlapeček z Texasu si objednal 31 cheeseburgerů
Získání tohoto originálního spacího pytle je podmíněno registrací a nákupem produktů Moschikin v hodnotě nejméně 600 japonských jenů (v přepočtu zhruba 100 Kč). Zákazníci, kteří tuto podmínku splní, postoupí do slosování, ve kterém řetězec 500 šťastlivcům rozdá kuřecí spací pytle. Přihlášky do soutěže je možné podávat od 17. října do 15. listopadu.