Jak vycvičit bezohledné přepravce: Geniální trik nizozemského e-shopu
Každému z nás už nejspíš někdy přišel balík, jehož obsah dopravce poničil nešetrným zacházením. Nizozemský obchod však objevil způsob, jak se takové bezohlednosti bránit
Holandská společnost VanMoof by do roku 2020 ráda prodávala 90 % svých bicyklů prostřednictvím internetu. Její záměr však hatila bezohlednost dopravců, kteří s koly v krabicích zacházeli natolik nešetrně, že se k zákazníkům dostávala poškozená. Do americké pobočky firmy chodilo dokonce tolik poničených zásilek, že v jistém okamžiku obchod zcela zaplnily a prodejcům nezbylo než vadné zboží nabízet s velkými slevami.
Vedení společnosti proto přišlo s geniálně jednoduchým řešením: Na krabice s koly tiskne fotografie televizorů, jejichž křehkost budí v dopravcích respekt. A výsledek? Množství poškozených zásilek kleslo o 70–80 %.